Hummus (cea mai simplă rețetă)

hummus

Una dintre rețetele pe care le facem foarte des acasă este cea de hummus. Este super simplu de făcut și super nutritiv. Îmi plus poate fi perfect atât pentru gustare, cât și pentru o masă întreagă.

Năutul este foarte nutritiv. 100 grame de năut fiert conține 164 kcal, 8,86 gr proteine (îl califică ca fiind una dintre alimentele bogate în acest nutrient) și 172 µg folați. Acesta te va menține plin o perioadă mai multă de timp ca să nu scapi în diferite gustări.

Conform Healthline, printre altele, hummusul este bogat în proteine vegetale, conține ingrediente care combat inflamarea și este bogat în fibre astfel încât ajută procesul digestiv.

În planurile alimentare Lifestyler vei regăsi tot timpul rețeta de hummus pentru că ne dorim să vă oferim cele mai nutritive rețete pentru un stil de viață sănătos și echilibrat.

Hummus

Course Aperitiv, Appetizer, Basic, Brunch, Gustare, Snack
Cuisine Mediteranean, Mediterranean

Servings 2 persoane
Calories 257 kcal

Ingredients

  

  • 1 conserva naut
  • 1 lingura pastă de susan
  • 2-3 căței de usturoi în funcție de preferințe
  • suc de lămâie în funcție de preferințe
  • sare
  • 1 lingură ulei de măsline
  • 1/2 linguriță chimion
  • apă/ zeama de la năut în funcție de cât de cremos vrei să fie humusul

Instructions

 

  • Adaugă toate ingredientele în blender și amestecă până devine foarte cremos.
  • În funcție de preferințe, adaugă usturoi, suc de lămâie, sare și zeama de la năut, dacă simți că nu se simt destul.
  • Poți presăra deasupra boia dulce sau afumată sau sumak.
  • Poți să îl mănânci cu bețișoare din legume, cu lipii sau alături de friptură de vită la grătar

Keyword hummus, naut

Valori nutriționale per porție: 257 kcal, 9.5 gr proteine, 14.45 gr grăsimi, 20.2 gr carbohidrați

Related Posts

Leave a comment

Recipe Rating