Restricțiile alimentare, suplimente pentru concentrare, intermittent fasting, sustenabilitate

newsletter lifestyler.ro

Abonează-te la newsletter-ul lifestyler.ro pentru a primi noutățile din nutriție, alimentație sănătoasă, sustenabilitate și lifestyle.

Stil de viață sănătos

Conform unui studiu realizat în 80 de țări, dietele bogate în fructe, legume, lactate, nuci, leguminoase și pește asigură un risc scăzut pentru boli cardiovasculare. Aceste tipuri de alimente pot fi asociate și cu longevitatea, iar studiul a arătat și câte porții sunt necesare din fiecare aliment pentru a avea un stil de viață sănătos.

Restricțiile alimentare ar ajuta persoanele care sunt predispuse la un risc genetic mai mare de obezitate să reducă efectele transmise prin foame și alimentație necontrolată. Un studiu a testat influența pe care o au cele două tipuri de restricții alimentare – rigidă și flexibilă – asupra comportamentelor oamenilor cu risc genetic mai mare de obezitate. Astfel, au descoperit că restricțiile alimentare pot avea un impact pozitiv asupra indicelui de masă corporală.

Te-ai întrebat vreodată care ar trebui să fie nivelul colesterolului tău în funcție de vârstă? Colesterolul variază în funcție de vârstă, greutate și sex. Poți afla mai multe despre ce este colesterolul, tipurile lui, nivelul recomandat în funcție de vârsta pe care o ai și cum să îl menții cât mai redus de AICI.

În ziua de astăzi, tot mai mulți dintre noi avem probleme de concentrare. Suplimentele precum ginkgo biloba, ginseng, cafeina, acizii grași Omega-3, vitaminele B, polifenolii pot îmbunătăți concentrarea. MedicalNewsToday a publicat un articol cu detalii despre fiecare supliment. ☕

Organizația Mondială a Sănătății a lansat noi reguli pentru protejarea copiilor de impactul dăunător al marketingului alimentar, adică cel ce ține de alimente și băuturi non-alcoolice care sunt bogate în acizi grași saturați, acizi grași trans, zahăr, îndulcitori și sare.

Un studiu arată să fasting-ul de 8 ore este la fel de bun în scăderea în greutate ca atunci când numeri caloriile. Persoanele cu obezitate au slăbit 4.5 kg prin post intermitent (intermittent fasting) comparativ cu cele care au numărat caloriile și au slăbit 5.4 kg în aceeași perioadă de timp.

Lifestyle

Dacă te-ai uitat la sezonul 2 din „And Just Like That…” (continuarea Sex and the City) și ajungi în New York sau Los Angeles, poți lua masa la unul dintre restaurantele care apar în serial. Uite o listă cu localurile care apar în acest sezon, AICI. ❤️

De multe ori nu ne place de corpul nostru și vrem să îl schimbăm. Uite 10 moduri în care să ai mai multă încredere în corpul tău.

Care sunt cele mai scumpe și cele mai ieftine pașapoarte și vize de călătorie?!

Mâncare

Dacă ai un air fryer și nu știi ce să mai gătești în el, uite 10 preparate pe care le recomandă un critic culinar pentru a fi făcute la air fryer.

Uite două idei de toast cu care să îți începi diminețile: toast cu ricotta și piersici și toast cu ricotta și smochine.

♻️ Sustenabilitate

Produsele alimentarea ambalate în plastic au fost pentru mult timp asociate cu curățenia, puritatea și protecția împotriva contaminării, însă acum acest lucru presupune o expunere foarte mare la microplastic. Uite câteva idei pe care să le pui în aplicare pentru a reduce expunerea la microplastic, din partea unui toxicolog de mediu.

Uite 4 moduri simple prin care îți poți tranforma biroul într-unul prietenos cu mediul.

Related Posts

Leave a comment