Pancakes cu banane și ovăz (fără zahăr)

Pancakes cu banane și ovăz (fără zahăr)

Când vine weekend-ul, de multe ori încerc să mănânc un mic dejun diferit față de ceea ce mănânc în zilele de birou. Pentru că am mai mult timp la dispoziție să vin cu idei. Așa am ajuns să fac și aceste pancakes cu banane și ovăz, care sunt fără zahăr adăugat și sunt super sățioase.

Ovăzul este o sursă importantă de fibre de care avem nevoie pentru a ajuta digestia. Ovăzul poate să îți asigure o mare parte dintre carbohidrații de care ai nevoie într-o singură zi. Îl găsești în magazine în mai multe forme, respectiv ca ovăz instant, fulgi de grâu fini sau fulgi de grâu normali. În plus îi poți găsi în diferite combinații de muesli. Eu folosesc tot timpul ovăzul fin de la Lidl, pentru că mi se pare cel mai bun calitate-preț, însă am încercat unii și din Kaufland care și-au făcut treaba.

Bananele, deși sunt pline de carbohidrați, sunt o sursă importantă de fibre care ajută și el la digestie, de potasiu, mangan, vitamina B6 și vitamina C. Se cunoaște faptul că bananele au apărut prima dată în Sud-Vestul Asiei, iar consumul lor este menșionat în scrierile timpurii grecești, latine și arabe.

Hai să vedem cum se fac aceste pancakes:

Pancakes cu banane și ovăz (fără zahăr)

Prep Time 10 mins
Cook Time 20 mins
Course Desert, Mic dejun
Cuisine American

Ingredients
  

  • 2 banane
  • 2 ouă
  • 118 ml lapte vegetal (eu am folosit lapte de migdale)
  • esență de vanilie
  • 120 gr fulgi fini de ovăz
  • praf de copt
  • scorțișoară
  • sare
  • 1 linguriță ulei de măsline

Instructions
 

  • Această rețetă se face super ușor, mai ales pentru că le pui pe toate într-un blender și le amesteci până când se formează o compoziție ca de clătite. Vezi că fulgii de ovăz nu se vor blenda și vor rămâne întregi, așa că nu trebuie să îți faci griji.
  • Am încins o tigaie și am pus compoziția de pancakes. Le-am ținut până când au început să se formeze nișe bule de aer și le-am întors pe partea cealaltă. Le-am mai lăsat 30 de secunde-1 minut și le-am scos.
  • Am pus peste ele zmeură și sirop de butterscotch (fără zahăr) de la MyProtein, dar poți pune ce vrei tu deasupra. Sunt perfecte în combinație cu fructele de pădure dacă îți place să combini gustul dulce cu cel acrișor.
Keyword banana, clatite, ovaz, pancakes

Valori nutriționale per clătită (ies 9 clătite): 99 kcal, 3.83 gr. de proteină, 14.35 gr. carbohidrați, 3 gr. grăsimi

Voi cu ce ați pune peste aceste pancakes de banane și ovăz?

This Post Has One Comment

Leave a Reply

Recipe Rating