Politica de livrare a produselor și serviciilor

Livrarea serviciilor

Data estimată de livrare poate varia în funcție de complexitatea serviciului și este afișată în pagina serviciului, în pagina de Comandă, precum și în e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.

Serviciile se predau online, astfel încât putem colabora de oriunde din lume. Planurile alimentare se transmit online și toate discuțiile vor fi pe rețelele de socializare. Nu trebuie să ne vedem fizic pentru a primi planul alimentar ales.

Pentru toate categoriile de servicii, termenul maxim de livrare este de 5 zile lucrătoare de la data confirmării Comenzii. Livrarea serviciului se va face pe adresa de e-mail comunicată.

Lifestyler.ro are o obligație de rezultat în ceea ce privește livrarea planului alimentar la termen și o obligație de mijloace în ceea ce privește funcționarea planului alimentar asupra organismului dumneavoastră. Vă aducem la cunoștință faptul că planul alimentar comandat trebuie ținut ca atare și sub indicațiile tehnicianului nutriționist. Orice abatere de la planul alimentar trebuie discutată cu tehnicianul nutriționist. De asemenea, nerespectarea planului alimentar de către client și neobținerea rezultatelor dorite asupra organismului nu pot face obiectul răspunderii companiei Lifestyler Healthy Nutrition SRL. Compania are obligația de a transmite planul alimentar în termenul comunicat și de a menține o colaborare bună cu clientul pe tot parcursul colaborării.

Clientul are obligația de a ține planul alimentar astfel cum primește indicațiile de la tehnicianul nutriționist și nu îl poate trage la răspundere pe acesta pentru rezultatele obținute dacă acesta nu îl respectă. Tehnicianul nutriționist va depune toată stăruinţa pentru atingerea unui anumit rezultat, fără a se obliga la însuşi rezultatul preconizat, astfel cum este prevăzut și în art. 1481 alin (2) din Codul Civil.

Livrarea produselor

Livrarea produselor se face momentan doar pe teriroriul României.

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, si este afisata in pagina produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.

Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 5 zile lucrătoare de la data confirmarii Comenzii.

Pentru Clientii din strainatate, pretul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita a acestui pret.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin Curier. Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus. 

Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate.

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), lifestyler.ro va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar lifestyler.ro va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Pentru produsele care nu se afla in stoc, Clientul este de acord ca lifestyler.ro sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca Clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 14 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina Clientului.

In cazul in care Clientul plaseaza o Comanda care contine produse de la furnizori diferiti din punctul de vedere al livrarii, acestea vor fi considerate colete diferite si vor fi evidentiate ca atare pe site in pagina de Comanda. Acestea au termene diferite de livrare. Taxa de transport se aplica pentru fiecare colet in parte.

Vă rugăm să verificați de mai multe ori înainte datele de livrare, deoarece există posibilitatea ca produsele achiziționate să nu ajungă la voi dacă ați introdus greșit datele și să se întoarcă la noi. Pentru a vă fi mai usor atunci când dați comandă, puteți să vă faceți cont la noi și nu veți mai fi nevoiți să introduceți de fiecare dată datele de livrare.

Dacă coletul vostru ajunge la voi deteriorat, vă rugăm să ne scrieți un e-mail la andreea@lifestyler.ro și facem tot posibilul să primiți produsul în cel mai scurt timp și în cea mai bună stare.

Livrăm prin Fan Courier în maximum 5 zile lucrătoare de la procesarea comenzii:

  • Comanda te va fi procesată în cel mult 24 de ore, urmând ca ulterior să o predăm curierului, fiind livrată în cel mult 72 de ore de la procesare.
  • Poți schimba/ returna sau poți renunța la orice produs pe care l-ai cumparat, în 14 zile calendaristice începând din ziua în care ți-au fost livrate, fără să ne dai vreun motiv, doar să trimiți un mail la andreea@lifestyler.ro pentru a fi înștiințați de retur.
  • Ca să faci returul sau să ne soliciți un produs la schimb, trebuie doar să  ne contactezi la adresa andreea@lifestyler.ro și îți vom răspunde în maximum 3 zile lucrătoare cu mai multe detalii. Ne ocupăm noi de curier pentru a ridica produsul / produsele.
  • Dacă abuzezi de opțiunile de retur / schimb, este posibil să nu mai poți face comandă.
  • În cazul în care rupi eticheta produsului, nu îl mai poți returna.

În cazul în care produsele au defecte tehnice (rupturi, pete de culoare etc.) vă rugăm să ne contactați pentru înlocuirea produsului.

Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ si sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client, motiv pentru care sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Conditii de livrare

La solicitarea lifestyler.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar poate fi modificat ulterior, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre lifestyler.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii. 

Receptia produselor

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.