Terci de ovăz cu spirulină

terci de ovăz

Un mic-dejun dulce este modul perfect pentru a-ți începe ziua. Mai ales dacă este plin de nutrienți. Iar un terci de ovăz este perfect pentru că poate fi combinat în atât de multe moduri încât nu te poți plictisi de el. De data aceasta vă prezentăm un terci de ovăz cu spirulină.

Spirulina este o algă și un superaliment, deoarece conține foarte mulți nutrienți necesari organismului nostru. Nu este un aliment pe care îl avem în mesele de zi cu zi, deoarece încă nu este atât de popular. În plus mirosul ei este unul foarte special. O singură linguriță de spirulină conține 4 grame de proteine, care sunt considerate a avea toți aminoacizii esențiali necesari corpului. În plus, dacă o integrezi în diverse preparate, nu îi vei mai simți gustul sau mirosul de algă.

Ovăzul este o sursă importantă de fibre de care avem nevoie pentru a ajuta digestia. Ovăzul poate să îți asigure o mare parte dintre carbohidrații de care ai nevoie într-o singură zi. Îl găsești în magazine în mai multe forme, respectiv ca ovăz instant, fulgi de grâu fini sau fulgi de grâu normali. În plus îi poți găsi în diferite combinații de musli. Eu folosesc tot timpul ovăzul fin de la Lidl, pentru că mi se pare cel mai bun calitate-preț.

Dacă vrei și tu ca terciul tău de ovăz să arate așa, poți alege unul dintre bolurile din nucă de cocos de pe site:

Terci de ovăz cu spirulină

Prep Time 9 minutes

Course Breakfast, Mic dejun

Servings 1
Calories 400 kcal

Ingredients

  

  • 30 grame fulgi de ovăz
  • 150 ml lapte de migdale
  • 1 linguriță spirulină
  • 1 linguriță unt de arahide
  • 1 banană
  • zmeură/fructe de pădure
  • semințe de cânepă

Instructions

 

  • Într-un bol amestecă fulgii de ovăz cu laptele de migdale. Le poți lăsa peste noapte în frigider pentru ca fulgii de ovăz să se umfle, le poți amesteca într-o oală pe foc până se îngroașă sau poți introduce bolul în cuptorul cu microunde pentru un minut și jumătate.
  • După ce terciul s-a închegat, adaugă o linguriță de spirulină și o linguriță de unt de arahide și amestecă totul.
  • Adaugă semințele de cânepă, banana și zmeura.

Keyword banana, spirulina, terci de ovaz

Valori nutriționale per porție: 400 kcal, 13 gr proteine, 59 gr carbohidrați, 12 gr grăsimi

Related Posts

Leave a comment

Recipe Rating